Membres Agenda  Activitats Memòria activitats
Inici > AMPA              BLOC  DEL  AMPA                                                 castellà

DeCONVOCATORIA DE ASAMBLEA GENERAL ORDINARIA.
El próximo  martes, día 3 de noviembre de 2009, a las 16:30h se celebrará sesión ordinaria de la ASAMBLEA DE LA ASOCIACIÓN DE MADRES Y PADRES DEL CEIP PORT DE XÀBIA, en el Comedor escolar, con el siguiente orden del día:

ORDEN DEL DÍA:
1.- Aprobar el borrador del acta de la Asamblea anterior, celebrada el 20 de octubre de 2008.
2.-Información sobre las obras a realizar en el centro.
3.-Balance de situación.
4.-Informe actividades curso 2008-2009
5.-Propuestas para el curso 2009-2010.
6.-Solicitud para formar parte de la Junta del AMPA.
7.-Informe sobre las elecciones al Consejo Escolar del Centro.
8.-Ruegos y preguntas.

DesInscripción AMPA

Depositar en el buzón del AMPA el justificante de pago del banco

• Familia con 1 hijo matriculado en el centro        16 €
  • Familia con 2 hijos matriculados en el centro     25 €
  • Familia con 3 hijos matriculados en el centro     30 €

Entitat “La Caixa”

Oficina.-Av.Lepant, 15

Entitat                   Oficina                  D.C.                          Compter corret

2100                       4451                        93                             0200079212

ALUMNAT

ENLLAÇOS D'INTERÉS

L'AMPA DEL CEIP PORT DE XÀBIA A LA 25 TROBADA

Pares i mares de l'AMPA han acudit com altres anys a la Trobada d'Escoles Valencianes, que enguany era a Calp i celebrava la 25 edició. Han treballat de valent per a poder representar el col.le. El taller que han muntat ha sigut de bossetes de baieta. Una manualitat fàcil de fer, guapeta, pràctia i barata que va tenir moly d'èxit. Gràcies papàs i mamàs.

L'AMPA  ORGANITZA UNA EXCURSIÓ A TERRA NATURA.
El dia 5 de juny van anar un total de 102 persones del ceip Port de Xàbia, entre pares, mares, xiquest i xiquetes,  a Terra Natura. Eixiren a les 9.30 del matí de Xàbia i arribaren sobre les onze a Benidorm. Primer van visitar el zoo on van veure criatures verinoses, elefants, tigres i en l'amfiteatre un espectacle de mussols ,voltors i àguiles.
Però amb la calor que va fer els xiquets demanaven prompte anar al recinte d'Aqua Natura. La piscina d'Aqua Natura és enorme i l'atracció és sens dubte els tobogans.  Com la vigilància de la Creu Roja era tan bona, els pares van poder disfrutar esta estona en les hamaques o en el bar.
A les cinc  tornaren feliços però cansats a Xàbia.

Mapa Web  Tornar a i inici   Administració web

Fet amb         CopyrightHosting © P.G.- ceip "Port de Xàbia" 2009