Infantil Primer Cicle Segon Cicle Tercer Cicle Especialitats
Inici > Les classes                                                   castellà

Educació Infantil
La finalitat d'esta etapa és el desenvolupament físic, intel·lectual, afectiu i social dels xiquets..
 En l'Educació Infantil els xiquets  i les xiquetes han de desenvolupar  la capacitat de conéixer el seu propi cos, les seues possibilitats i  d'adquirir una progressiva autonomia en les seues activitats habituals. També aprendran a relacionar-se i conviure amb els altres, a observar i explorar el seu entorn familiar, social i natural i a desenvolupar les seues habilitats expressives. És també el moment d'iniciar-se en l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura i en les habilitats numèriques.

Educació Primària
És la primera etapa d'ensenyança obligatòria i s’imparteix en sis cursos, entre els sis i els dotze anys.
El seu objectiu és  assegurar l'educació integral dels alumnes, basada en el desenvolupament de capacitats, habilitats, destreses i coneixements bàsics per a la vida i el treball, i inculcar valors democràtics, autocontrol, autoestima, sociabilitat i responsabilitat.

Durant l'Educació Primària s’imparteixen les següents àrees de coneixement:

·   Matemàtiques

·   Coneixement del Medi

·   Llengua Castellana

·   Valencià

·   Educació Plàstica i Visual

·   Educació Musical

·   Anglés

·   Educació Física

·   Religió (optativa, s'ha de sol.licitar)

ALUMNAT

Mapa web Tornar a inici   Administració web